Звернення громадян
Про звернення громадян
Графік прийому громадян керівництвом РОВР у Рівненській області
МОСІЙЧУК Ігор Богданович |
Начальник |
Перший та останній вівторок місяця 15.00-17.00 |
ФЕДОРЧУК Андрій Миколайович |
Заступник начальника з фінансових питань та інвестицій |
Щосереди 15.00-17.00 |
КОЛОС Павло Миколайович |
Заступник начальника з питань водних відносин та цифровізації |
Щочетверга 15.00-17.00 |
Попередній запис на особистий прийом до начальника, заступника начальника з фінансових питань та інвестицій, заступника начальника з питань водних відносин та цифровізації здійснює фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою І категорії за поштовою адресою: м.Рівне, вул.Кавказька, 7; за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або за телефоном (0362) 63-36-43 щодня (крім святкових та вихідних днів) з 8.00 до 17.00 (у п’ятницю з 8.00 до 15.45), обідня перерва з 13.00 до 13.45.
Під час попереднього запису на особистий прийом з’ясовуються:
- прізвище
- ім’я, по батькові
- місце проживання громадянина
- зміст порушеного питання
- до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення
Повторний прийом громадян з питання, яке вже розглядалося у РОВР у Рівненській області, проводиться у разі, коли порушене громадянином питання залишилося не вирішеним по суті.
У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз’яснення.
Список громадян, що попередньо записалися на особистий прийом, формується не пізніше ніж за три дні до здійснення прийому.
Прийом громадян у дні, не визначені графіком особистого прийому, та з питань, що не потребують прийняття рішень керівництвом РОВР у Рівненській області (надання громадянам усних роз'яснень, консультацій тощо), здійснюють керівники (працівники) структурних підрозділів РОВР у Рівненській області.
Телефонна «гаряча лінія» РОВР у Рівненській області
Пн – чт: 8:00 – 17:00
Пт: 8:00 – 15:45
Контактна особа: Ковальчук Оксана Олександрівна, фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою І категорії.
Телефон (0362) 63-36-43
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників РОВР у Рівненській області
Форма та порядок розгляду звернення громадян
Форму електронного звернення прохання надсилати на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Зразок форми електронного звернення
Вимоги до звернення громадян
Відповідно до ст.5 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 №393/96-ВР (далі – Закон) звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв'язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
Відповідно до ст.6 Закону громадяни мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, посадових осіб українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін.
Відповідно до ст.7 Закону звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.
Якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.
Уповноважений Верховної Ради України з прав людини
Відповідно до статті 101 Конституції України парламентський контроль за додержанням конституційних прав і свобод людини і громадянина здійснює Уповноважений Верховної Ради України з прав людини.
Кожен має право звертатися за захистом своїх прав до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (стаття 55 Конституції України). Відповідно до закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини» особа може звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якщо її права та свободи порушено органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими і службовими особами, а також юридичними та фізичними особами.