Структура апарату Регіонального офісу водних ресурсів у Рівненській області
Провідний юрисконсульт
Кулик Надія Василівна
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
(0362) 63-58-47
Основні завдання:
- розроблення (прийняття участі в розробленні) документів правового характеру, необхідних в роботі РОВР у Рівненській області;
здійснення правової експертизи організаційно-правових та розпорядчих документів установи. У разі виявлення документів, виданих із порушенням вимог законодавства, вживає заходи щодо їх усунення; - перевірка відповідності законодавству документів правового характеру, контроль за дотриманням порядку погодження проектів документів посадовими особами РОВР у Рівненській області;
- розробка пропозицій щодо поліпшення контролю за дотриманням договірної дисципліни;
- ведення позовної роботи, представлення інтересів РОВР у Рівненській області у судах різних інстанцій, а також у державних та громадських організаціях при
- розгляді правових питань;
- здійснення моніторингу нормативно-правової бази, що регулює діяльність РОВР у Рівненській області.
Фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою І категорії
Ковальчук Оксана Олександрівна
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
(0362) 63-36-43
Основні завдання:
- координація зв’язків і безпосередньо зв’язок РОВР у Рівненській області з громадськістю відповідно до загальної мети Офісу;
- розроблення відповідних заходів і планів розвитку зв’язків РОВР у Рівненській області з громадськістю;
- розроблення інформаційних програм з метою інформування засобів громадської інформації та широкого загалу про плани та досягнення РОВР у Рівненській області;
- контроль матеріалів засобів масової інформації з метою перевірки правильності відображення інформації про РОВР у Рівненській області.
Уповноважений з антикорупційної діяльності
Кулик Надія Василівна
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
(0362) 63-58-47
Основні завдання:
- підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції;
- надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства;
- участь в інформаційному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції;
- проведення аналізу своєчасності подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру,
- перевіркидекларацій на наявність конфлікту інтересів;здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів.
Служба з управлінням персоналом
Фахівець з підготовки кадрів І категорії – Пончук Наталія Петрівна
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
62-00-70
Основні завдання:
- підготовка та оформлення необхідних документів щодо прийняття, переведення і звільнення працівників;
- планування та організація заходів з питань навчання та підвищення професійної підготовки персоналу;
- організація роботи щодо проведення атестації працівників її інформаційне та документальне забезпечення;
- підготовка пропозицій та подання документів про представлення на нагородження державними, відомчими нагородами та заохочувальними відзнаками, ведення відповідного обліку;
- контроль за дотриманням вимог чинного законодавства про працю щодо забезпечення прав, пільг та соціальних гарантій персоналу;
- організація заходів щодо проходження практики студентами вищих навчальних закладів;
- координація та контроль роботи служб з управління персоналом підвідомчих організацій з питань, що входять до компетенції служби;
- участь в комплексних документальних перевірках та надання консультаційної допомоги.
Служба ведення водного кадастру, моніторингу вод та басейнової взаємодії
Провідний фахівець з використання водних ресурсів – Фесенко Віталій Вадимович
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
62-09-76
Основні завдання:
- здійснення реалізації державної політики щодо забезпечення потреб населення і галузей економіки у водних ресурсах;
- здійснення державного обліку та аналізу стану водокористування в області (по басейнах, районах, галузях економіки) шляхом проведення аналізу та узагальнення прийнятих від водокористувачів звітів про водокористування (форма 2-ТП (водгосп));
- забезпечення ведення державного водного кадастру;
- участь у розробленні та реалізації загальнодержавних, міждержавних і регіональних програм використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів, захисту сільських населених пунктів від шкідливої дії вод;
- участь в розробці заходів РОВР у Рівненській області та підвідомчих організацій, пов’язаних з попередженням шкідливої дії вод і ліквідацією її наслідків, включаючи протипаводковий захист населених пунктів і земель, та контроль за виконанням цих заходів;
- організація виконання робіт по здійсненню моніторингу довкілля у частині контролю якості поверхневих вод за радіологічними та гідрохімічними показниками;
- розглядає матеріали по наданню висновків щодо отримання дозволів на спеціальне водокористування, правил експлуатації водогосподарських об’єктів, режимів роботи водних об’єктів, проектів договорів оренди водних об’єктів, проектів паспортів водних об’єктів тощо;
- здійснення заходів та внесення пропозицій з питань раціонального використання, охорони та відтворення водних ресурсів;
- пропаганда екологічних знань, прищеплення населенню області дбайливого ставлення до довкілля, проведення разом з громадськими організаціями заходів, спрямованих на відродження джерел, річок та водойм.
Служба з управління інфраструктурою та інвестиціями
Провідний інженер з організації експлуатації та ремонту – Лескова Наталія Іванівна
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
63-29-63
Основні завдання:
- реалізація разом із структурними підрозділами державної політики щодо розвитку водного господарства і меліорації земель, експлуатації меліоративних систем у Рівненській області;
- участь у розробці та реалізації цільових державних і регіональних програм з питань водного господарства, меліорації земель та експлуатації об’єктів державного водогосподарського комплексу;
- розробка планів виконання комплексу робіт з експлуатації, поточного і капітального ремонту водогосподарських об`єктів державної власності;
- організація роботи з експлуатації, капітального та поточного ремонту меліоративних систем, протиповеневих водогосподарських споруд, водосховищ, інших об’єктів міжгосподарського значення;
- організація проведення підвідомчими організаціями моніторингу меліоративного стану осушуваних земель, технічного стану меліоративних систем;
- проведення інвентаризації та паспортизації міжгосподарських меліоративних систем;
- участь у розгляді поданих для погодження матеріалів на проведення інженерних робіт на меліоративних системах;
- спільно із іншими структурними підрозділами приймає участь в розробці та виконанні заходів щодо підготовки підвідомчих організацій до роботи в осінньо-зимовий період;
- координація роботи експлуатаційних служб та відділів експлуатації підвідомчих організацій та надає їм методичну та практичну допомогу з питань експлуатації водогосподарських об’єктів;
- виконання функцій замовника по проектуванню і будівництву меліоративних, водогосподарських, природоохоронних та промислово-цивільних об’єктах;
- забезпечення виконання інвестиційних програм в галузі водогосподарського будівництва, введення в експлуатацію виробничих потужностей і об’єктів, вирішення питань постачання матеріально-технічних ресурсів, які поставляє замовник;
- участь у відборі площ і підготовка завдань на проектування меліоративних, водогосподарських, природоохоронних та виробничо-цивільних об’єктив;
- заключення договорів на проектно-вишукувальні роботи для будівництва майбутніх років і об’єктів будівництва поточного року;
- організовує проведення експертизи проектно-вишукувальних робіт і проектно-кошторисної документації на будівництво;
- проведення інвентаризації проектно-кошторисної документації;
- складання річних та перспективних планів інвестиційних програм у галузі водогосподарського, природоохоронного та промислово-цивільного будівництва з усіх джерел фінансування;
- здійснення контролю та технічного нагляду за будівництвом, відповідністю вартості об’єму і якості виконаних робіт до проектно-кошторисної документації, а також строками тривалості будівництва, технічним умовам на виробництво і приймання робіт;
- участь в обстеженні і оформленні актів на приховані і спеціальні роботи, недопущення подальшого виконання робіт, без наявності актів;
- забезпечення подання заявок на постачання енергетичного і силового обладнання для стаціонарних та пересувних насосних станцій та інших об’єктів, які будуються;
- ведення обліку виконаних робіт, проведення перевірки якості матеріалів, інструментальна перевірка об’ємів виконаних робіт;
- своєчасне оформлення і передача підряднику в установленому порядку змін проектно-кошторисної документації;
- забезпечення передачі експлуатаційній організації виконавчої документації, повний перелік передачі обладнання передбаченого проектом;
- відповідно до Положення «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» приймає участь у роботі комітету з конкурсних робіт по проведенню закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Відділ бухгалтерського обліку та звітності, економіки та фінансів
Головний бухгалтер-начальник відділу – Величко Олександр Миколайович
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
62-32-67
Основні завдання:
- ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності бюджетної установи та складення звітності;
- відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуванням) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
- забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів;
- забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
- запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів;
- організація розроблення кошторисів доходів і видатків Державного бюджету по бюджетних програмах КПКВ 2407050, КПКВ 2407060, КПКВ 2407070;
- забезпечення розроблення штатних розписів загального і спеціального фонду бюджету відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1298 від 30.08.2002 року;
- надання допомоги підвідомчим організаціям з питань, що належать до компетенції відділу;
- здійснення економічного аналізу фінансово-господарської діяльності водогосподарських організацій;
- здійснення використання бюджетних коштів на експлуатаційні потреби, забезпечення роботи з установами державного казначейства з фінансування та розподілу асигнувань із Державного бюджету;
- контроль виконання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, виробничої та трудової дисципліни.
Служба енергоефективності, механізації та охорони праці
Головний енергетик – Лисенко Юрій Андрійович
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Провідний інженер з охорони праці – Григорук Юрій Миколайович
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
26-57-84
Основні завдання:
- організація роботи щодо забезпечення постійної технічної готовності та безперебійної роботи машин, механізмів, автотранспорту та інших засобів механізації, шляхом проведення своєчасних планово-попереджувальних ремонтів, технічних обслуговувань та діагностики;
- організація надійної роботи насосного та електротехнічного устаткування відповідно до потреб відведення води у найекономічніших режимах;
- контроль дотримання правил технічної експлуатації і графіків проведення технічних обслуговувань та ремонтів;
- контроль складання планів та виконання енергозберігаючих заходів;
- контроль використання електроенергії згідно виділених лімітів;
- організація роботи щодо списання машин і механізмів, які відпрацювали технічний ресурс і стали непридатними для подальшої експлуатації;
- розробка та організація впровадження заходів з економії електроенергії та підвищення ефективності використання насосно-силового устаткування;
- контроль своєчасності проведення часткових та повних технічних оглядів вантажопідіймальних машин та періодичних лабораторних перевірок контурів захисних заземлень;
- контроль своєчасності проведення періодичних перевірок контрольно-вимірювальних приладів згідно Положення про метрологічну службу;
- розробка профілактичних заходів з охорони праці, здійснення контролю за їх виконанням;
- проведення всіх видів інструктажів з охорони праці;
- розроблення планів протипожежних заходів;
- контроль за виконанням робіт по атестації робочих місць за умовами праці у відповідності до вимог нормативних актів про охорону праці.
Служба з техногенно-екологічної безпеки та цифровізації
Провідний інженер з техногенно-екологічної безпеки та цифровізації –
Провідний фахівець – Лисенко Євгенія Андріївна
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
(0362) 26-57-84
Основні завдання:
- організація розроблення заходів для забезпечення безаварійного пропуску льодоходу, повені та паводків на водогосподарських об’єктах, включаючи протипаводковий захист сільських населених пунктів та сільськогосподарських угідь;
- участь у координації дій водокористувачів та інших організацій області з питань техногенно-екологічної безпеки на водних об’єктах, забезпечення роботи функціональної підсистеми протипаводкових заходів єдиної державної системи цивільного захисту;
- участь у розробленні та коригуванні режимів роботи водогосподарських систем району басейну річки Прип’ять та в межах Рівненської області з урахуванням прогнозних та наявних гідрометеорологічних обставин;
- участь у забезпеченні контролю за дотриманням режимів роботи водогосподарських систем;
- участь у розробленні заходів щодо запобігання виникненню та ліквідації надзвичайних ситуацій на водних об’єктах і гідротехнічних спорудах, що розташовані в районі басейну річки Прип’ять та в межах Рівненської області;
- здійснення, у межах своєї компетенції, аналізу виконання заходів щодо пропуску повеней, паводків на водогосподарських об’єктах району басейну річки Прип’ять та в межах Рівненської області, запобігання виникненню та ліквідації аварій і катастроф природного та техногенного характеру;
- у разі виникнення надзвичайних ситуацій на водних об’єктах області, прийняття участі у заходах по встановленню причин та джерел, що призвели до надзвичайної ситуації;
- організація впровадження у діяльність офісу новітніх цифрових технологій, цифрової трансформації, цифровізації, цифрових інновацій, інформатизації, цифрових навичок працівників, відкритих даних, розвитку внутрішніх електронних інформаційних ресурсів, удосконалення та цифровізація існуючих форм господарської діяльності організації;
- забезпечення налагодження внутрішніх процесів роботи з даними та ефективний обмін інформацією з Держводагентством, обласною державною адміністрацією, іншими установами та організаціями різних форм власності;
- надання консультаційної, методичної і практичної допомоги в питаннях цифровізації працівникам офісу;
- підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів та пропозицій щодо формування пріоритетів у інформаційній політиці та взаємодії з громадськістю;
- участь в організації та проведенні навчань і семінарів з питань техногенно-екологічної безпеки та цифровізації.
Лабораторія моніторингу вод та грунтів
Провідний хімік – Дейнека Леся Іванівна
63-69-16
Основні завдання.
- підготовка проб для проведення вимірювань;
- проведення вимірювань проб води з метою визначення гідрохімічних і радіологічних показників та проб грунту з метою визначення їх агрохімічних та геотехнічних властивостей згідно з вимогами чинних методик виконання вимірювань ( далі - МВВ);
- обробка і оформлення результатів вимірювань за встановленою формою;
- надання оформлених результатів вимірювань за встановленою формою відповідним підрозділам РОВР та замовникам;
- проведення внутрішнього контролю якості результатів вимірювань;
- участь у проведенні зовнішнього контролю перевірки точності результатів вимірювань у лабораторії Держводагенства, чка є
координатором зовнішнього контролю; - складання заявок на придбання необхідних засобів вимірювальної техніки, випробувального та допоміжного обладнання, нормативних документів, стандартних зразків властивостей речовин і матеріалів, хімреактивів, мірного посуду, тощо;
- готування реактивів, стандартних розчинів на базі стандартних зразків;
- розгляд претензій щодо результатів вимірювань, які можуть надходити від замовника та вживання відповідних заходів;
- припинення вимірювань за умови відсутності повірених ЗВТ та несправних ЗВТ, а також у разі відсутності необхідної нормативної документації;
- підтримання в належному стані ЗВТ і забезпечення їх належну експлуатацію, своєчасний ремонт і повірку;
- здійснення обліку та контролю термінівв придатності стандартних зразків, атестованих розчинів, хімічних реактивів, що використовуються в лабораторії;
- Надання юридичним та фізичним особам платних послуг, що передбачені чинним законодавством
- Участь в організації та проведенні сумісних відборів проб на транскордонних ділянках водних об’єктів та виконання вимірювань відповідно до «Програми сумісного аналітичного контролю прикордонних створів» і «Переліку показників і методик їх визначень».
- Забезпечення виконання завдань покладених на РОВР відповідно до «Програми державного моніторингу вод в системі Держводагентства України», та моніторингу осушувальних земель Рівненської області.
Служба господарського забезпечення
Завідувач господарства -
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
(0362) 63-36-43
Основні завдання:
- здійснення технічного обслуговування і поточного ремонту службових приміщень РОВР у Рівненській області;
- забезпечення роботи з технічного обслуговування і ремонту систем центрального опалення, водопостачання, каналізації, водостоків та вентиляції адмінбудинку;
- організація періодичного огляду технічного стану службових приміщень РОВР у Рівненській області та адмінбудинку;
- здійснення санітарно-прибиральних робіт в службових приміщеннях РОВР у Рівненській області, адмінбудинку та прибудинкової території;
- забезпечення РОВР у Рівненській області усіма необхідними для його виробничої діяльності матеріальними ресурсами;
- контроль за технічним станом обладнання і механізмів в службових приміщеннях РОВР у Рівненській області та адмінбудинку.